Snowblower Forum banner

Ulepszanie oświetlenia dmuchawy do śniegu do świateł LED (Proszę zobaczyć edycję/najechanie kursorem na ten link w 1. poście)

2 reading
1.1M views 1.6K replies 274 participants last post by  FarmerBob  
#1 ·
[Edit: Technologia LED uległa wykładniczej poprawie od czasu rozpoczęcia tego wątku. Należy pamiętać, że wcześniejsze posty mogą być nieco przestarzałe i że najbardziej przydatne informacje można znaleźć w późniejszych aktualizacjach. Y.R.]

W tym wątku porozmawiamy o tym, co wolno, a czego nie wolno robić podczas modernizacji reflektorów LED do Twojej odśnieżarki oraz opublikujemy filmy i zdjęcia naszych sukcesów.
Istnieje wiele modeli odśnieżarek, które mają obwód reflektora. W większości przypadków można znaleźć pojedynczy przewód, który rejestruje napięcie od 12 V do 20 V AC (bez obciążenia), który znajduje się gdzieś na silniku, często pod zbiornikiem paliwa. Światła halogenowe to typowe światło, które jest dostarczane z wieloma naszymi odśnieżarkami. Wielu z nas chce znacznie więcej światła niż to, co może dać żarówka halogenowa, a także większą niezawodność niż żarówka halogenowa. Poszukiwanie czegoś jaśniejszego i bardziej niezawodnego kończy się na świetle LED. Diody LED (Light Emitting Diodes) są niezwykle wydajne, bardzo jasne i mają tysiące godzin niezawodnego użytkowania.
Ponieważ obwód oświetleniowy jest zwykle prądem przemiennym o częstotliwości około 40-60 herców, jeśli po prostu podłączysz światło LED do obwodu, uzyskasz pulsujące światło (pomyśl o włączaniu i wyłączaniu 40-60 razy na sekundę). Jest to spowodowane naturą diody LED, ponieważ dioda LED jest wrażliwa na polaryzację i nie ma czasu nagrzewania ani chłodzenia w porównaniu z włóknem żarówki halogenowej, dioda LED będzie zauważalnie migotać. Migotanie diody LED na prądzie przemiennym jest dla wielu osób lekko irytujące, ale BARDZO irytujące, gdy mocujesz ją do poruszającego się obiektu, takiego jak odśnieżarka. Dioda LED, która jest w ruchu po podłączeniu do prądu przemiennego (z powodów, których nawet nie zacznę omawiać), migocze znacznie bardziej zauważalnie. Aby przetestować to samemu, weź sznur lampek choinkowych LED, podłącz je, a następnie machaj nimi przed sobą na wyciągnięcie ręki, zobaczysz efekt stroboskopowy lub migotania.
Możesz zobaczyć wiele filmów z modernizacją reflektorów LED na YouTube, takich jak ten, gdzie zdecydowanie widać migotanie lub stroboskop diod LED. Możesz zobaczyć efekt, jaki migotanie ma na kamerze wideo, otrzymujesz dziwne ślady, które przechodzą od góry do dołu kadru wideo.
1. PRZYKŁAD NIEWŁAŚCIWEJ INSTALACJI ŚWIATŁA LED - ZAUWAŻ MIGOTANIE
2. PRZYKŁAD PONOWNIE NIEWŁAŚCIWEJ INSTALACJI ŚWIATŁA LED - ZAUWAŻ MIGOTANIE
Tak to wygląda po dodaniu mostka prostowniczego, mimo że w filmie widać odrobinę migotania, w rzeczywistości go nie ma, można również zauważyć, że nie ma efektu „śledzenia” jak w innych filmach.

Problem migotania światła rozwiązuje się za pomocą mostka prostowniczego pełnookresowego.

Mostek prostowniczy pobiera prąd przemienny i zamienia go na prąd stały za pomocą 4 diod.

Podłączając plus i minus z Twojej lampy (lamp) LED do wyjścia DC mostka prostowniczego, a następnie podłączając pojedynczy przewód obwodu reflektora do jednego z wejść AC mostka prostowniczego (nie ma znaczenia, które wejście AC), a następnie mocując przewód z metalu Twojej odśnieżarki do drugiego wejścia AC, będziesz miał światło! Ze względów bezpieczeństwa zaleca się umieszczenie bezpiecznika na przewodzie obwodu reflektora przed mostkiem prostowniczym, który powinien mieć około 5 amperów, a następnie bezpiecznik na okablowaniu dodatnim między mostkiem prostowniczym a światłem LED, który powinien wynosić około ~1 amper szybkich bezpieczników. Te wartości bezpieczników zakładają, że używasz obwodu reflektora, który jest przeznaczony dla ~1 ampera przy około 18 woltach, niektóre obwody reflektorów są przeznaczone dla 2, 3 lub więcej amperów, więc użycie kalkulatora natężenia prądu, takiego jak ten, może pomóc zarówno w wyborze światła LED, jak i wyborze bezpiecznika. Volts/Amps/Watts Converter
Oto zdjęcie, jak zainstalowałem mój mostek prostowniczy, zamontowałem go tuż obok przełącznika kluczykowego, który znajduje się na konsoli kierownicy. Użyłem również pasty termoprzewodzącej, aby połączyć metalową obudowę mostka prostowniczego z metalem konsoli. Wiem, że to przesada, ale mój mostek prostowniczy był dostarczany z pastą i było to proste zastosowanie pasty. Mostek prostowniczy, którego użyłem, ma moc 50 amperów 100 woltów KBPC5010 Bridge Rectifier | Alltronics

AKTUALIZACJA: Użycie dwóch kondensatorów 2200 mfd 50 V może być konieczne do oczyszczenia tętnień napięcia, które pochodzą z wyjścia DC na mostku prostowniczym. Niektóre światła LED są wrażliwe na to tętnienie i mogą ulec przedwczesnej awarii. Po prostu dodanie tych kondensatorów równolegle po stronie wyjścia DC mostka prostowniczego jest dobrym środkiem ostrożności. Podłącz kondensator (y) między światłem (światłami) LED a mostkiem prostowniczym. Zatem plus i minus mostka prostowniczego przejdą do plusa i minusa kondensatora. Następnie plus i minus kondensatora są podłączone do plusa i minusa diody LED.

Przy wyborze oświetlenia LED zazwyczaj dostępne są reflektory lub światła powodziowe. Reflektory mają bardziej precyzyjną dyspersję z bardzo małym bocznym rozproszeniem światła. Światła powodziowe oświetlają szerszy obszar, a przy krótkich odległościach (od światła LED do odpowiedniej odległości przed odśnieżarką) będziesz chciał jak najszerszą dyspersję, w przeciwnym razie uzyskasz niewielki obszar przed sobą oświetlony. Upewniłem się, że dostałem światła powodziowe, które były oceniane na napięcie poniżej i powyżej tego, co testuje obwód reflektora mojej odśnieżarki, więc ponieważ obwód reflektora mojej odśnieżarki testuje 18 woltów, wybrałem zestaw świateł powodziowych LED, które były oceniane na 9-32 woltów. Chciałem się upewnić, że nigdy nie będę narażał świateł powodziowych na niebezpieczeństwo z powodu jakiegokolwiek napięcia wytwarzanego przez obwód reflektora, nawet niewielki skok napięcia jest uwzględniony. Wybrane przeze mnie światła powodziowe mają po 9 watów, co odpowiada mocy mojego obwodu reflektora.
Dla tych, którzy doceniają krótki (krótki) film z kilkoma podstawowymi punktami, oto film.

https://www.youtube.com/watch?v=ZZwebMaiyBY
 
#2 ·
Edge,
WOW co za wspaniały wątek!! Dokładnie tego szukałem i nie mogłem znaleźć, kiedy przyszedłem do SBF. Zaoszczędziłbym dużo aspiryny. Nie wspominając o karmie dla psów i kotów:)
Jedną rzecz, którą chciałbym powtórzyć, to wybieranie opraw oświetleniowych z najszerszym możliwym zakresem napięcia. Widziałem, jak niektórzy sugerują użycie oświetlenia krajobrazowego, co byłoby w porządku, gdybyś używał akumulatora 12 VDC. Ale stator z natury może być bardzo zmienny.
Istnieje wiele samochodowych reflektorów roboczych LED w przedziale od 15 do 30 dolarów, które spełniają podane kryteria. Prostowniki kosztują średnio 3-5 dolarów, uchwyty bezpieczników i bezpieczniki 5 dolarów, przełączniki 2-7 dolarów. Z jakimś przewodem 14-gauge, który prawdopodobnie i tak masz w pobliżu, za tę samą kwotę, którą wydałbyś na tanią, anemiczną lampę z rynku wtórnego, masz znacznie ulepszoną, znacznie ulepszoną, bezpieczniejszą lampę, która jest naprawdę użyteczna. Tim
 
#8 ·
Więc kiedy jesteś na zewnątrz i szukasz wszystkiego...: Czy ma znaczenie, jaki prostownik mostkowy??? Nienawidzę wyglądać jak głupiec, gdy pytają mnie w sklepie lol. Potem oni (sprzedawca) mówią "Do czego to służy", a ja mówię "dmuchawa do śniegu", a oni mówią "Pfft, tym się nie zajmujemy, idź do sklepu z dmuchawami do śniegu" lol. Czy są jakieś konkretne, których potrzebuję? Mój to system 18v, jeśli to ma jakieś znaczenie.
 
#9 ·
Więc kiedy jesteś w terenie i szukasz wszystkiego...: Czy ma znaczenie, jaki prostownik mostkowy??? Nienawidzę wyglądać jak manekin, gdy pytają mnie w sklepie lol. Potem oni (sprzedawca) mówią: "Do czego to służy", a ja mówię: "dmuchawa do śniegu", a oni mówią: "Pfft, tym się nie zajmujemy, idź do sklepu z dmuchawami do śniegu" lol. Czy są jakieś konkretne, których potrzebuję? Mój to system 18 V, jeśli to ma jakieś znaczenie.
Użyłem prostownika mostkowego 50 amperów 1000 woltów, oto link do niego. Prostownik mostkowy KBPC5010 | Alltronics
 
#13 ·
Wszystko zamontowałem i podłączyłem wczoraj wieczorem. Mężczyzna, te małe 10W diody LED CREE są JASNE!! Sprawia, że ​​mój standardowy reflektor wydaje się być słabo oświetloną świecą w porównaniu.

Mam teraz kolejny powód, dla którego zachowałem standardowe gniazdo reflektora. Kiedy mam zamiar wydmuchać podjazd naszych sąsiadów, muszę przejść dmuchawą 1/8 mili w dół wąskiej, wiejskiej, nieoświetlonej drogi. Kiedy robię to w nocy, będę musiał użyć standardowego reflektora, ponieważ moje CREE są po prostu zbyt jasne dla nadjeżdżających samochodów i mogą ich oślepiać.

Spróbuję zrobić kilka zdjęć i zamieścić je tutaj.

Przy okazji, mam wejście AC (do prostownika) zabezpieczone tylko na 2 ampery i wydaje się, że działa dobrze. Napięcie wyjściowe DC prostownika wynosi około 16,5 V przy WOT (~3750 obr./min)

Poniżej znajdują się części, których używam:

- Prostownik mostkowy 1000 V 50 A 50 A Metalowa obudowa 1000 V 50 A Mostek diodowy | eBay

- 2 szt. 10W LED CREE Spot Reflektor drogowy do samochodu Jeep Veicle ATV UTV SUV | eBay

- 3 x Mini uchwyt bezpiecznika z 16-przewodowym przewodem liniowym, odporna na warunki atmosferyczne konstrukcja | eBay

- Wytrzymały przełącznik dźwigienkowy SPDT 20 Amperów 125VAC włączony wyłączony włączony | eBay

Kupiłem również kolejną parę reflektorów powodziowych. Obecnie podoba mi się sposób, w jaki działają moje 30° reflektory, ale mogę zamienić jeden na reflektor powodziowy, aby zobaczyć, który bardziej mi się podoba.

- 2X10W CREE LED Flood Light Work Light LED Offroad Car Boat Vehicle Jeep Truck Bike ATV | eBay
 
#14 ·
Wszystko zamontowałem i podłączyłem wczoraj wieczorem. Człowieku, te małe 10W diody LED CREE są JASNE!! Sprawia, że ​​moja standardowa lampa wydaje się przyćmioną świecą w porównaniu.

Teraz mam kolejny powód, dla którego zachowałem standardowe gniazdo reflektora. Kiedy muszę wydmuchać podjazd naszych sąsiadów, muszę przejść dmuchawą 1/8 mili wąską, wiejską, nieoświetloną drogą. Kiedy robię to w nocy, będę musiał użyć standardowego reflektora, ponieważ moje CREE są zbyt jasne dla nadjeżdżających samochodów i mogą ich oślepiać.

Spróbuję zrobić kilka zdjęć i zamieścić je tutaj.

Przy okazji, moje wejście AC (do prostownika) jest zabezpieczone tylko na 2 ampery i wydaje się działać dobrze. Napięcie wyjściowe DC prostownika wynosi około 16,5 V przy WOT (~3750 obr./min)

Poniżej znajdują się części, których używam:

- Prostownik mostkowy 1000 V 50 A 50 A Metal Case 1000 V 50 A Mostek diodowy | eBay

- 2 szt. 10W LED CREE Spot Head Light Off Road Beam dla samochodu Jeep Veicle ATV UTV SUV | eBay

- 3 x Mini uchwyt bezpiecznika z przewodem 16 Gauge Inline Odporna na warunki atmosferyczne konstrukcja | eBay

- Wytrzymały przełącznik kołyskowy SPDT 20 Amperów 125VAC włączony Wyłączony Włączony | eBay

Kupiłem również kolejną parę reflektorów powodziowych. Obecnie podoba mi się sposób, w jaki działają moje 30° reflektory punktowe, ale mogę zamienić jeden na reflektor powodziowy, aby zobaczyć, który bardziej mi się podoba.

- 2X10W CREE LED Flood Work Light LED Offroad Car Boat Vehicle Jeep Truck Bike ATV | eBay
Dobrze słyszeć, że Twoja praca się opłaca! Daj nam znać, jak sprawy się mają!
 
#15 · (Edited)
Co z trzema bezpiecznikami? Czy potrzebowałbyś tylko jednego pomiędzy żółtym przewodem a prostownikiem? Jak podłączyłeś te trzy?
Pozwólcie, że to wyjaśnię, bo zauważyłem dużo rozmów na temat diod LED 10 W: Jeśli wyląduję w mieście i zobaczę mnóstwo świateł LED (powodziowych lub punktowych), to czy wszystko będzie w porządku, jeśli będą miały 10 W?
 
#16 ·
Darcy,
Myślę, że on po prostu dostał je w pakiecie. se88 zasugerował bezpiecznik przed i po
prostowniku, żeby było bezpiecznie, kiedy o tym rozmawialiśmy, umieściłem bezpiecznik samochodowy 3A za prostownikiem po stronie + dc, tylko po to, żeby przetestować (bez obciążenia) nic nie wybuchło. Ale prawdopodobnie nie zaszkodzi mieć dwa, bezpieczniki są tanie.
 
#18 ·
Używam jednego bezpiecznika (2 A) na linii AC od statora do prostownika, a także każdy LED jest zabezpieczony. Mam tam również bezpieczniki 2 A, tylko dlatego, że nie mieli 1 A.

Mam wszystko podłączone tak, aby dodać drugą parę, która będzie przełączana jako "światła drogowe".....lol Będę miał reflektory LED jako moje normalne światła, a następnie parę reflektorów LED 30° jako moje "światła drogowe". Kiedy będę miał włączone wszystkie cztery diody LED, nie będę używał podgrzewaczy dłoni, których i tak prawie nigdy nie używam.

Poniżej znajduje się film, który właśnie nakręciłem, demonstrujący dwa reflektory LED 30° i porównujący je ze standardowym reflektorem.
 
#20 ·
Więc mam dwa zestawy diod LED podłączone tak, że jeden zestaw jest włączony jednym przełącznikiem, a drugi zestaw jest włączany osobno innym przełącznikiem. Ta część działa świetnie. To, co uważam za dziwne, to gdy mierzę napięcie na linii AC wychodzącej ze statora, wydaje się, że napięcie WZRASTA, gdy włączam diody LED?! lol Tzn. odczytuje około 15,5 V lub więcej BEZ obciążenia. Włącz światło standardowe, a spadnie do 14,x V.... następnie włącz podgrzewacze dłoni, pozostawiając włączone światło standardowe, a spadnie do 13,x V.

Teraz, jeśli włączę pierwszy zestaw diod LED, wzrośnie do około 16,x V, dodam drugą parę i wzrośnie do 17,x V. Jeśli zostawię wszystkie cztery włączone, a następnie włączę podgrzewacze dłoni, spadnie do 14-15 V IIRC. Mierzyłem spadek napięcia, ponieważ chciałem porównać go ze standardowym sprzętem. Byłem zaskoczony tym, co zobaczyłem.

Czy któryś z was, guru elektryków, może wyjaśnić, co widzę?
 
#21 ·
Więc mam dwa zestawy diod LED podłączone w taki sposób, że jeden zestaw jest włączony jednym przełącznikiem, a drugi zestaw jest włączany osobno innym przełącznikiem. Ta część działa świetnie. To, co uważam za dziwne, to gdy mierzę napięcie na linii AC wychodzącej ze statora, wydaje się, że napięcie WZRASTA, gdy włączam diody LED?! lol To znaczy, pokazuje około 15,5 V lub więcej bez obciążenia. Włącz standardowe światło, a spadnie do 14.xV....następnie włącz podgrzewacze dłoni, pozostawiając włączone standardowe światło, a spadnie do 13.xV.

Teraz, jeśli włączę pierwszy zestaw diod LED, wzrośnie do około 16.xV, dodam drugą parę i wzrośnie do 17.xV. Jeśli zostawię wszystkie cztery włączone, a następnie włączę podgrzewacze dłoni, spadnie do 14-15V IIRC. Mierzyłem spadek napięcia, ponieważ chciałem porównać go ze standardowymi rzeczami. Byłem zaskoczony tym, co zobaczyłem.
To interesujące pytanie. Całkowicie sprzeczne z intuicją, też jestem ciekaw.
 
#24 · (Edited)
Mam problem lol. Kupiłem dziś światło LED i mostek prostowniczy. Na mostku prostowniczym po jednej stronie ma (+) po lewej i (falistą linię) po prawej. Zacisk z falistą linią jest skierowany w tę samą stronę, co wszystkie inne, ale ten (+) jest jedynym, który jest inny. Jak to podłączyć?
Zacisk, który jest po przekątnej od zacisku +, jest ujemny dla wyjścia DC. Zacisk, który jest po przekątnej od fali, jest drugim zaciskiem AC. ~ oznacza AC. Czy to ma sens? W pierwszym poście znajduje się schemat połączeń

Daj mi znać, jeśli potrzebne jest więcej wyjaśnień.
 
#27 ·
OK, rozumiem, ale po prawej stronie znaku + znajduje się symbol AC (linia falista). Czy to AC+ czy AC- ?
AC to po prostu to, prąd przemienny......relatywnie rzecz biorąc nie ma (+) ani (-), ponieważ zmienia się jako fala sinusoidalna.Możesz podłączyć swoją linię AC do jednego z tych dwóch, drugi albo idzie do uziemienia, albo łączy się z drugą linią AC.
 
#35 ·
Tutaj w Kanadzie (przynajmniej w mieście, w którym byłem: Regina, Sask) prostownik kosztował 7 dolarów. Z drugiej strony światło było najtańsze, jakie znalazłem w tym rozmiarze i było drogie jak na moje pojęcie: 100 dolarów. Patrzę na to w ten sposób: Jeśli sprzedam dmuchawę, to wszystko z niej zdemontuję i zachowam na następną lub może użyję światła w moim 4x4.
 
#37 ·
Tutaj w Kanadzie (przynajmniej w mieście, w którym byłem: Regina, Sask) prostownik kosztował 7 $. Z drugiej strony światło było najtańsze, jakie znalazłem w tym rozmiarze i było drogie w mojej opinii: 100 $. Widzę to w ten sposób: Jeśli sprzedam dmuchawę, zabiorę wszystko i zachowam ją na następną lub może użyję światła w moim 4x4
Wow, to drogo za światło! Jakie są specyfikacje światła?
 
#41 ·
Miejsce, w którym kupiłem prostownik, powiedziało, że być może może zamówić światła Cree, ale potrzebowałbym numeru produktu. Zawsze mogę to zwrócić, kupiłem to wczoraj, ale musiałbym wiedzieć, jak długo potrwa dostawa drugiego. Nie lubię zamawiać online, rzeczy się psują na granicy i 3 miesiące później dostaję swoje rzeczy.
 
#43 · (Edited)
Miejsce, w którym kupiłem prostownik, powiedziało, że być może może zamówić światła Cree, ale potrzebowałbym numeru produktu. Zawsze mogę to zwrócić, kupiłem to wczoraj, ale musiałbym wiedzieć, jak długo potrwa uzyskanie drugiego. Nie lubię zamawiać online, rzeczy się psują na granicy i 3 miesiące później dostaję swoje rzeczy
Czy wygląda jaśniej niż twoje oryginalne światło? Czy wiesz, ile amperów może obsłużyć obwód twoich reflektorów? Jaka była moc oryginalnego światła?* edycja * Przegapiłem twój post, w którym napisano, że światło LED ma 1 wat, zdecydowanie nie będzie wystarczająco jasne.